Καλή λειτουργία του προστάτη.

Καλή λειτουργία του προστάτη.

Μπορώ να συμβάλλω στην καλή λειτουργία του προστάτη μου;

Ισορροπημένη διατροφή και υγιεινός τρόπος ζωής, μπορούν να συμβάλουν στην προστασία αυτού του τόσο σημαντικού αδένα του άνδρα.

Άφθονο νερό. Τουλάχιστον ενάμιση λίτρο καθημερινά, σε τακτά χρονικά διαστήματα μέσα στη μέρα.

Καφές και αλκοόλ με μέτρο. Καφεΐνη και οινόπνευμα μπορεί να ερεθίσουν τον προστάτη και να προκαλέσουν συχνουρία, επιτακτική ούρηση ή νυκτουρία.

Περιορίστε ζωικά λίπη και ερεθιστικές τροφές. Επεξεργασμένο κρέας, μπαχαρικά, πιπέρι και τσίλι, επιβαρύνουν τη λειτουργία του προστάτη.

Ναι σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες. Καρότα, βερίκοκα, σπανάκι, μπρόκολο και ντομάτες, προσφέρουν βιταμίνη Α, σταφίδες, ακτινίδια, εσπεριδοειδή, φράουλες, βατόμουρα, κουνουπίδι και πιπεριές, βιταμίνη C ενώ το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε. Τέλος, οι ξηροί καρποί περιέχουν σελήνιο και ψευδάργυρο.

Άσκηση. Περπάτημα, τρέξιμο ή κολύμπι, τουλάχιστον για μισή ώρα καθημερινά, επενεργούν θετικά στη λειτουργία του προστάτη: η άσκηση ενεργοποιεί θετικές ορμονικές διεργασίες.

Αν ωστόσο αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τον προστάτη αδένα σας, πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό αν θέλετε να ασκηθείτε εντονότερα. Το ποδήλατο για παράδειγμα, μπορεί να ασκήσει πιέσεις στην πύελο, οπότε η σέλα του πρέπει να είναι εργονομική.

Πηγή: www.Akoslife.com – Θεραπεία Σώματος και Ψυχής.

Μαμά, να σε προσέχεις…για να με προσέχεις! Συνέντευξη της Δρ. Δέσποινας Κατσώχη

This Post Has One Comment

Αφήστε μια απάντηση